czwartek, 24 stycznia 2013

PoWitania czas

Ostatnie kilka lat spędzonych  z moimi Maluchami, dużo wydarzeń związanych z leczeniem synka, sprawiło, że podjęłam decyzję o opublikowaniu naszej historii w formie bloga. Nie myślę jednak tylko o tym co wiąże się z tą sytuacją. Planuję dołączyć tutaj kilka wątków z mojego chaotycznego, z racji permanentnego braku czasu, hobby. Malowanie, dzierganie, dłubanie, czyszczenie, polerowanie, lakierowanie, nawijanie, prucie, szycie, ot, moje dzisiejsze życie:)
A zatem: blogowania czas zacząć:)

3 komentarze:

  1. Tak, zdecydowanie czas zacząć.. Stryszek odkurzyć, odgracić, znaleźć na nim przytulny kąt i działać!!!
    Wiesz, że całym sercem jestem z Tobą :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Jeszcze wyłączymy tę irytującą weryfikację słowną komentarzy, bo nie będę mogła z komórki odpowiadać (znaczy będę mogła, ale mi cierpliwości nie starczy :) )...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń